REJESTRACJA / KONTO
W prawym górnym rogu kliknij okienko „Rejestracja”, następnie wypełnij dane w dwóch prostych krokach. Pamiętaj, aby dane były w pełni poprawne, w celu prawidłowej rejestracji.
Nie. Twoje konto początkowo będzie miało status Konta Tymczasowego. Z takiego konta można korzystać 30 dni.
Konto Tymczasowe daje Ci możliwość korzystania z praktycznie wszystkich opcji naszej strony z wyjątkiem wypłat. Wypłaty będą możliwe po pełnym zweryfikowaniu konta. Limit stawek przy koncie tymczasowym to 5000 PLN.
Aby Konto przeszło z Tymczasowego w Stałe, musisz dołączyć czytelną fotokopię dokumentu tożsamości (dowód osobisty lub paszport). Pliki musisz uzupełnić w zakładce „Weryfikacja”. Wymagamy tego zgodnie z Ustawą o Grach Hazardowych.
Tak, po pozytywnej weryfikacji jest wysyłana do Ciebie automatyczna wiadomość. Na Twoim koncie, w naszym systemie, również pojawi się ta informacja. Jeżeli weryfikacja nie przebiegnie pomyślnie, również otrzymasz od nas informację drogą e-mail.
Twoje konto zostanie zweryfikowane w ciągu 48 godzin od momentu dołączenia fotokopii dokumentów.
Nie, zgodnie z naszym regulaminem każda osoba może posiadać tylko jedno konto.
Samodzielnie możesz zmienić dane dotyczące adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz numer telefonu. W celu zmiany pozostałych danych musisz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Po kliknięciu okienka „Zaloguj” pojawi się opcja „Zapomniałeś hasła?”. Po skorzystaniu z niej należy wpisać Login do konta i postępować zgodnie z kolejnymi krokami.
W celu zweryfikowania i przypomnienia loginu do konta, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Udzielą Ci szybkiej i profesjonalnej pomocy.
Aby zamknąć konto skontaktuj się z nami drogą e-mail na adres: [email protected] w treści podając cztery ostatnie cyfry Twojego numeru PESEL. O zamknięciu konta zostaniesz poinformowany, również drogą e-mail. Oczywiście, możesz również skorzystać z opcji samowykluczenia na Twoim koncie.
Samowykluczenie, to narzędzie do Twojej dyspozycji. Możesz z niego skorzystać w każdej chwili, wykluczając się z gry na 3 miesiące. Możesz również skorzystać z opcji Zawieszania zawierania zakładów na 1 dzień. Obie opcje znajdziesz na swoim koncie w zakładce „Odpowiedzialna Gra”.
Zgodnie z Odpowiedzialną Grą, możesz sam decydować o limitach na swoim koncie. Do dyspozycji masz limity kwotowe oraz czasowe, które dzielą się na dziennie i miesięczne.
Limity możesz zmieniać w każdej chwili, jednak pierwsza zmiana podwyższenia następuje po 24 godzinach, druga po tygodniu a trzecia i każda następna po trzech miesiącach. Limity zmniejszające są aktualizowane natychmiastowo.
Nie. Nie możemy ingerować w te kwestie. Samowykluczenia nie można cofnąć, musi ulec wygaśnięciu.