Plan Gry

1. Oficjalny komunikat

Niniejszy oficjalny komunikat został wydany na podstawie „Regulaminu Zakładów Wzajemnych – Bukmacherskich i Totalizatorów Urządzanych przez Sieć Internet przez BetX” i określa postępowanie oraz zasady rozliczania niektórych zakładów.

2. Zasady dotyczące rozliczania piłki nożnej

    1. Wszystkie zakłady (z wyjątkiem pierwszej połowy, dogrywki i rzutów karnych) są rozpatrywane tylko dla regulaminowego czasu gry.
    2. Zakłady są oparte na wyniku ustalonym na koniec zaplanowanego 90 minutowego czasu gry i obejmuje także dodatkowy czas powstały w wyniku kontuzji lub przerwy, ale nie obejmują czasu dogrywki oraz czasu przeznaczonego na rzuty karne.
    3. Żółta kartka liczy się jako 1 kartka, a czerwona kartka jako 2. Druga żółta kartka dla jednego gracza, która prowadzi do czerwonej kartki, nie jest brana pod uwagę. W rezultacie jeden gracz nie może wygenerować więcej niż 3 kartki. Rozliczenie zostanie dokonane zgodnie ze wszystkimi dostępnymi dowodami kartek pokazanymi podczas zwykłego 90-minutowego czasu gry. Kartki pokazane po meczu nie są uwzględniane. Kartki dla nie-graczy (podstawieni gracze, menedżerowie, gracze na ławce) nie są brane pod uwagę.
    4. Przyznane rzuty z narożnika, ale nie wykorzystane, nie są rozpatrywane.
    5. Gole samobójcze nie będą brane pod uwagę przy rozliczaniu bramek i są ignorowane. Zakłady są przetwarzane łącznie z dogrywką (oprócz rzutów karnych). Wszyscy członkowie drużyny, którzy wzięli udział w meczu, są uznawani za zawodników. Jeśli z jakiegoś powodu zawodnik niewpisany na listę zdobędzie gola, wszystkie zakłady na wymienionych zawodników są ważne.

3. Zasady dotyczące rozliczania tenisa

    1. W przypadku odwołania meczu i walkoweru nierozstrzygnięte zakłady są uważane za nieważne.
    2. Jeśli mecz zostanie rozstrzygnięty w wyniku remisu w meczu, zostanie uznany za 3 set. Każdy remis liczy się jako 1 gra.
    3. W przypadku opóźnienia (np. z powodu deszczu czy ciemności) wszystkie zakłady pozostają nierozstrzygnięte. W przypadku zakończenia meczu przed zakończeniem określonych punktów / gier, wszystkie zakłady powiązane z punktami / grami zostaną uznane za nieważne.
    4. Jeśli sędzia przyzna punkty karne, wszystkie zakłady w tej grze będą ważne.

4. Zasady dotyczące rozliczenia hokeja

    1. Wszystkie zakłady (oprócz zakładów z dogrywką, dogrywkami i rzutami karnymi) są rozpatrywane wyłącznie w regulaminowym czasie gry, chyba że jest to wskazane w zakładzie.
    2. Jeżeli mecz zostanie przerwany i kontynuowany w ciągu 36 godzin od pierwszego rozpoczęcia, wszystkie otwarte zakłady zostaną rozliczone z końcowym wynikiem. W przeciwnym razie wszystkie nierozstrzygnięte zakłady zostaną uznane za nieważne.
    3. W przypadku podjęcia decyzji o rzutach karnych, jeden wynik zostanie dodany do wyniku zwycięskiej drużyny i sumy gry dla celów rozliczenia. Dotyczy to wszystkich zakładów, w tym dogrywek i rzutów karnych.
    4. Rynki wyników zawodników są przetwarzane łącznie z dogrywką (z wyjątkiem rzutów karnych). Wszyscy członkowie drużyny, którzy wzięli udział w meczu, są uznawani za zawodników.

5. E-sport

    1. Jeśli mecz zostanie przerwany lub przełożony i nie będzie kontynuowany w ciągu 36 godzin od początkowego czasu rozpoczęcia, wszystkie nierozstrzygnięte zakłady są nieważne.
    2. Zakłady nie uwzględniają dogrywek, chyba że zaznaczono inaczej.
    3. Zakłady zostaną rozliczone na podstawie oficjalnie opublikowanych wyników.
    4. Jeśli terminarz jest wymieniony nieprawidłowo, zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia zakładów.
    5. W przypadku odwołania meczu i walkoweru nierozstrzygnięte zakłady są uważane za nieważne.

6. Zakłady Graczy

Wszystkie zakłady opierają się na statystykach, takich jak bramki, strzały, rozwiązania i asysty. Ponadto zapewniamy Ci pulę konkretnych graczy dla każdej gry z rynkami najbardziej odpowiednimi dla ich pozycji.

a) Warunek „co najmniej”

    1. Niektóre z zakładów graczy są rozliczane przy użyciu warunku „co najmniej”. Należy pamiętać, że jest to inny opis wyniku niż w jakimkolwiek innym zakładzie, który obecnie oferujemy i nie jest taki sam, jak typ powyżej / poniżej.
    2. Na przykład: postaw na Cristiano Ronaldo, aby strzelił przynajmniej 3 strzały na bramkę.
    3. Jeśli Ronaldo ma 3 strzały na bramkę lub więcej, zakład wygrywa.
    4. Jeśli Ronaldo ma 2 strzały na bramkę lub mniej, zakład jest przegrany.

b) Zakłady oparte na następujących statystykach

    1. Piłka nożna: bramki, strzały, strzały na bramkę, asysty, podania, dostępne dla lig: angielskiej Premier League, hiszpańskiej La Liga, Ligi Mistrzów UEFA i dużych turniejów.
    2. Koszykówka: punkty, asysty, łączna liczba zbiórek, kradzieże, 3 bramki punktowe wykonane i bloki dostępne dla lig: NBA.

c) Unieważnienie i wynik w przypadku zakładów gracza

    1. Zakłady na zawodników / drużyny, gdzie status gry jest oznaczony jako przełożony lub anulowany już przed planowanym czasem rozpoczęcia, powinien pozostać w stanie oczekiwania aż do momentu, jeśli gra rozpocznie się w ciągu 36 godzin od pierwotnego planowanego czasu rozpoczęcia (globalny czas gry). Natomiast jeśli gra nie rozpocznie się w ciągu 36 godzin, zakłady zostaną unieważnione.
    2. Wszystkie zakłady utworzone przed zmianą miejsca zostaną unieważnione.
    3. Jeśli mecz rozpocznie się, ale zostanie przerwany lub zawieszony w dowolnym momencie, zanim dobiegnie naturalnego końca, i nie zostanie wznowiony w ciągu 5 godzin, wszystkie zakłady zostaną unieważnione.
    4. Jeżeli jakikolwiek zawodnik wybrany dla dowolnego rodzaju zakładu nie bierze udziału w grze, wszystkie zakłady na tego gracza zostaną unieważnione.
    5. Jeżeli jakikolwiek zawodnik wybrany do dowolnego rodzaju zakładu nie rozpocznie gry, wszystkie zakłady na tego zawodnika zostaną unieważnione.
    6. Zakłady graczy w piłce nożnej będą rozliczane tylko w regulaminowym czasie, natomiast w koszykówce uwzględniane są dogrywki. Pamiętaj, że wszystkie wyniki są rozliczane, gdy końcowe statystyki po meczu są dostępne.
    7. Brak aktualizacji wyników, jeśli liga zmieni statystyki zawodnika po przeglądzie.

d) Asysty

Wszystkie zakłady opierają się na statystykach, takich jak bramki, strzały, rozwiązania i asysty. Ponadto zapewniamy Ci pulę konkretnych graczy dla każdej gry z rynkami najbardziej odpowiednimi dla ich pozycji.

e) Bramki

Całkowita liczba bramek strzelonych przez gracza w grze.

f) Strzały

Każda próba zdobycia bramki (na bramkę, spudłowana i zablokowana) liczy się do całkowitej liczby strzałów.

g) Strzały celne

Celne strzały są to strzały kierowane przez gracza, który próbuje strzelić gola stopą, głową lub inną częścią ciała. Rezultatem strzału na bramkę jest albo obrona bramkarza, brak zawodnika z drużyny broniącej na linii bramkowej albo zablokowany strzał zawodnika drużyny atakującej (co zdarza się bardzo rzadko) lub bramka.

h) Podania

Podania to celowe przemieszczenie piłki między zawodnikami z jednej drużyny. Podanie musi mieć wyraźną intencję zawodnika, aby znaleźć innego zawodnika z drużyny. Podanie może zostać wykonane dowolną częścią ciała, jeśli jest zamierzone i zgodne z zasadami gry. Niektóre przykłady zdarzeń branych pod uwagę przy ważnych podaniach: asysta, podanie bramkarza, rzut wolny, dośrodkowanie, rzut z autu, rzut rożny.

i) Taktyka

Taktyka defensywna lub ofensywna, w której zawodnik próbuje przejąć piłkę. Taktyka ma na celu powstrzymanie ataku lub spowodowanie, że drużyna przeciwna straci kontrolę.

7. Podstawowe zasady wyścigów wirtualnych (wyścigi konne, wyścigi chartów)

a) Zakład na zwycięzcę

Przez ten zakład gracz obstawia zwycięzcę wyścigu. Zakład wygrywa, jeśli gracz poprawnie odgadnie zwycięzcę.

b) Zakład na miejsce 2

Przez ten zakład gracz obstawia, kto znajdzie się na drugim miejscu. Zakład wygrywa, jeśli gracz poprawnie odgadnie drugie miejsce.

c) Zakład na zwycięzcę / miejsce

Jest to kombinacja zakładów na zwycięzcę i miejsc 1-2, stawka jest podzielona na dwie połowy. Połowa stawki służy do obstawiania zwycięzcy, a połowa do obstawiania miejsca 1-2. Zakład wygrywa, jeśli gracz poprawnie odgadnie typy.

d) Zakład na miejsce 1-2

Przez ten zakład gracz obstawia 1 i 2 miejsce. Zakład wygrywa, jeśli gracz poprawnie odgadnie typ.

e) Zakład na miejsce 1-3

Dzięki temu zakładowi gracz obstawia, miejsce 1, 2 i 3. Zakład wygrywa, jeśli gracz poprawnie odgadnie typ.

f) Zakład na miejsce pierwsze, drugie

Przez ten zakład gracz obstawia zakłady na pierwsze i drugie miejsce w dokładnej kolejności. Zakład wygrywa, jeśli gracz poprawnie odgadnie typ.

g) Zakład na kombinację pierwszy, drugi

Poprzez ten zakład gracz obstawia zawodników, którzy zajmą pierwsze lub drugie miejsce w dowolnej kolejności. Zakład wygrywa, jeśli gracz poprawnie odgadnie typ.

h) Zakład na miejsce pierwsze, drugie, trzecie

Przez ten zakład gracz obstawia dokładnie pierwsze, drugie i trzecie miejsce. Zakład wygrywa, jeśli gracz poprawnie odgadnie typ.

i) Zakład na kombinację pierwszy, drugi, trzeci

Przez ten zakład gracz obstawia zawodników, którzy zajmą pierwsze, drugie lub trzecie miejsce w dowolnej kolejności. Zakład wygrywa, jeśli gracz poprawnie odgadnie typ.

8. Podstawowe zasady wyścigów konnych i wyścigów chartów

a) Zakłady

Zakłady oferowane dla chartów i wyścigów konnych są następujące:

  • WYGRANA – wybrany zawodnik musi być pierwszy na linii mety.
  • MIEJSCE – twój wytypowany zawodnik musi być umieszczony wśród pierwszych zawodników wyścigu.
  • PROGNOZA – wytypuj dwóch zawodników, którzy ukończą wyścig na pierwszym i drugim miejscu w prawidłowej kolejności.
  • TRICAST – wytypuj trzech zawodników, którzy ukończą wyścig na pierwszym, drugim i trzecim miejscu w prawidłowej kolejności.
  • TRIO – wytypuj trzech zawodników, którzy ukończą wyścig na pierwszych trzech miejscach w dowolnej kolejności.

b) Ogólne warunki

    1. W przypadku obstawienia zakładów po czasie rozpoczęcia wyścigu wszystkie zakłady zostaną unieważnione a stawki zwrócone.
    2. W przypadku przerwania wyścigu wszystkie zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone.

c) Zakłady na wygranych

    1. Zakłady te są oferowane dla wyścigów z co najmniej dwoma zawodnikami.
    2. W przypadku remisu na pierwszym miejscu, wszyscy zawodnicy są uważani za zwycięzców.
    3. Jeśli obstawiony gracz nie wystartuje w wyścigu, zakład zostanie unieważniony, a stawka jest zwracana.

d) Miejsce

    1. Zakłady na miejsce są oferowane na wyścigi z co najmniej pięcioma uczestnikami. W wyścigach, w których bierze co najmniej 8 lub więcej koni / chartów wygrywa trzech pierwszych zawodników.
    2. W wyścigach, w których bierze udział od 5 do 7 koni / chartów wygrywa dwóch pierwszych biegaczy. Jeśli obstawiony uczestnik wyścigu (koń / chart) nie wystartuje w wyścigu, zakład zostanie unieważniony, a stawka zwrócona.
    3. W przypadku przerwania wyścigu wszystkie zakłady zostaną unieważnione, a stawki zwrócone.

e) Prognoza

    1. Zakłady prognozowane są dostępne dla wyścigów z co najmniej trzema zawodnikami.
    2. Jeśli tylko dwa konie / charty wystartują w wyścigu, wszystkie postawione zakłady na Prognozę zostaną unieważnione, a stawki zwrócone.
    3. W przypadku remisu na pierwszym miejscu, wszystkie kombinacje Prognozy zawierające pierwszych finalistów są uważane za wygranych.
    4. W przypadku remisu na drugim miejscu, wszystkie kombinacje Prognozy, które zawierają pierwszego zwycięzcę i dowolnego drugiego zawodnika, są uważane za wygrane.
    5. Zakład Prognozy zostanie unieważniony, a stawki zwrócone, jeśli co najmniej jeden zawodnik nie wystartuje w wyścigu.
    6. Jeśli tylko jeden koń / chart ukończy wyścig, zakłady na prognozę zostaną zwrócone. W przypadku przerwania wyścigu wszystkie zakłady na Prognozę zostaną unieważnione, a stawki zwrócone.

f) Tricast

    1. Zakłady Tricast są oferowane dla wyścigów składających się z co najmniej czterech zawodników. Jeśli trzy lub mniej koni / chartów pozostanie w wyścigu jako startujący zawodnicy, wszystkie już przyjęte zakłady Tricast zostaną unieważnione, a stawki zwrócone.
    2. W przypadku podwójnego remisu na pierwszym miejscu, wszystkie kombinacje Tricast, które zawierają pierwszych zwycięzców i trzeciego zawodnika, są uważane za wygrane.
    3. W przypadku potrójnego remisu na pierwszym miejscu wszystkie kombinacje Tricast, które zawierają pierwszych zwycięzców, są uważane za wygrane.
    4. W przypadku remisu na drugim miejscu, wszystkie kombinacje Tricast, które zawierają pierwszego zwycięzcę i dwóch zwycięzców drugiego miejsca, są uważane za wygrane.
    5. W przypadku remisu na trzecim miejscu, wszystkie kombinacje Tricast, które zawierają pierwszego, drugiego i dowolnego trzeciego zwycięzcę, są uważane za wygrane.
    6. Zakład Tricast z co najmniej jednym nieuczestniczącym zostanie uznany za nieważny, a stawka zostanie zwrócona. Jeśli tylko jeden lub dwa konie / charty ukończą wyścig, zakłady Tricast zostaną unieważnione, a stawki zwrócone. W przypadku przerwania wyścigu wszystkie zakłady Tricast zostaną zwrócone.

g) Trio

    1. Zakłady Trio są oferowane na wyścigi składające się z co najmniej pięciu zawodników.
    2. Jeśli cztery lub mniej koni / chartów pozostanie w wyścigu jako startujący zawodnik, wszystkie już postawione zakłady Trio zostaną unieważnione, a stawki zwrócone.
    3. W przypadku podwójnego remisu na pierwszym miejscu, kombinacja Trio, która zawiera dwóch pierwszych zwycięzców i trzeciego zawodnika, zostaje uznana za wygraną.
    4. W przypadku potrójnego remisu na pierwszym miejscu zwycięża kombinacja Trio pierwszych zwycięzców.
    5. W przypadku remisu na drugim miejscu, wszystkie kombinacje Trio, które zawierają pierwszego zwycięzcę i dwóch drugich zawodników, są uważane za wygrane.
    6. W przypadku remisu na trzecim miejscu, wszystkie kombinacje Trio zawierające pierwszego, drugiego i dowolnego trzeciego zwycięzcę zostaną uznane za wygrane.
    7. Zakład Trio z co najmniej jednym nieuczestniczącym zostanie uznany za nieważny, a stawka zostanie zwrócona.
    8. Jeśli tylko jeden lub dwa konie / charty ukończą wyścig, zakłady na trio zostaną zwrócone. W przypadku przerwania wyścigu wszystkie zakłady Trio zostaną unieważnione, a stawki podlegają zwrotowi.

h) Zawodnicy rezerwowi

    1. W Wielkiej Brytanii chart rezerwowy, który jest uprawniony do startu w wyścigu, bierze tę samą liczbę i startuje z boksu wycofanego zawodnika, którego zastępuje.
    2. W Australii i Nowej Zelandii w wyścigach może brać udział maksymalnie dwóch zawodników rezerwowych, a ich liczba to 9 i 10. Rezerwowy chart kwalifikujący się do udziału w wyścigu wybiegnie z boksu wycofanego zawodnika, którego zastąpił. We wszystkich przypadkach zakłady dotyczą numerów boksów, a nie nazw chartów.
    3. W wyścigach konnych w USA, jeden lub więcej zawodników tej samej rasy może być zadeklarowanych jako para. Ci zawodnicy mają specjalny numer (np. 1A zamiast 9). Jednak w celu obstawiania będą oferowane indywidualne stawki dla każdego konia, a BetX zaakceptuje oddzielne zakłady o stałych kursach.